O NÁS

POZNEJTE NÁŠ TÝM

„Jsme automobiloví a motocykloví nadšenci. Milujeme rychlou jízdu na závodních okruzích, ale také klidnou projížďku naší krajinou na motocyklech značky Jawa. Mate-li také rádi adrenalinovou jízdu ve sportovních vozech, podívejte se na naše zážitkové jízdy na okruhu, kde si určitě vyberete jeden z našich vozů. Chcete-li si dopřát klidnou jízdu nejen na motocyklech značky Jawa, navštivte naší motopůjčovnu.“

Martin Zima

Martin je instruktor driftování a rychlé stopy. První zkušenosti získával již ve 13 letech při tajných pokusech o drift s rodinou Škodou 105L. Z jeho bohatých závodních a jezdeckých zkušeností zmíníme např. dvě sezóny rallycross v rámci Mistrovství ČR a Mistrovství Evropy. Hojnou účastí ve vytrvalostních závodech na okruzích v Brně, Mostě, na Slovakia Ringu ve vozech Radical SR3, Radical SR4, Caterham, BMW M3. Dále mnoho účastí na Track Day – okruhy Nordschleife, SPA, Hockenheimring. Nejsou mu cizí ani závody do vrchu, případně soutěže ve sprintech. Také působil několik sezon jako instruktor ve společnosti ActionRace. Má rád techniku a vše co se nechá řídit a je jedno jestli to má volant, řídítka, knipl, nebo rajčáky.

Ondřej Hrudka

Ondra je náš mladý a energický instruktor. Motorsportu se začal věnovat v 5 letech, kdy jezdil závody na motokárách, nebo trénoval driftování na čtyřkolce. Hned jakmile viděl přes volant, splnil si sen a začal jezdit s auty. Ve 14 letech se intenzivně zdokonaloval na polygonech a od 16 let začal jezdit na velké závodní okruhy. Z jeho úspěchů můžeme zmínit např. umístění se v soutěži FIA Rally Star, nebo výhry několika šampionátů motokár různých kategorií. Když zrovna není Ondra v autě, najdete ho za foťákem, se kterým pro vás tvoří různý obsah.

František Blahout

František Blahout začal jezdit jako spolujezdec v automobilových rally. V roce 1991 se stal posledním federálním mistrem republiky ve třídě A 700 a v roce 1996 s německým pilotem Peterem Holubem absolvoval závody historických rally mistrovství Evropy s vozem Mini Cooper, kde získal v absolutním pořadí titul vicemistra Mitropa Cupu. Ve svých 48 letech usedl poprvé za volant soutěžního vozu. Hned v prvních závodech obsazoval  místa na stupních vítězů, pokud neskončil v kotrmelcích mimo trať. Za svou kariéru sedlal vozy počínje Trabantem a konče celou řadou vozů Mitsubishi Lancer EVO včetně vozu Ford Ecsort Cosworth. Již patnáct let je instruktorem rychlé jízdy na evropských závodních okruzích a také na okruhu v Ipswich v Austrálii.

Petr Šebesta

Petr je instruktorem školy smyku, defenzivní a sportovní jízdy a jízdy na okruhu. K autům ho to táhlo od malička, ale zlomový okamžik nastal v 18ti, kdy dostal možnost svézt se ve Ferrari F355 Challenge na okruhu v Brně. Čistá stopa ho uchvátila a Brněnský okruh se stal jeho druhým domovem. První auto musela být zadokolka. Nissana časem nahradily jiné sportovní vozy a portfolio okruhů se rozšířilo o další evropské tratě, včetně legendárního Nordschleife, kam se rád vrací. Trénink na okruhu několik let kombinoval se závoděním na motokárách, které dodnes považuje za nejryzejší formu motorsportu. Petr si zakládá na empatickém a individuálním přístupu ke klientům, ať už je to při tréninku zvládání krizových situací ve škodovce nebo hledání desetinek na závodním okruhu v Porsche. Těším se na Vás!

Pavel Špiryt

Pavel má na starosti obchodní činnost celého projektu Legendy u Vás. Řeší pronájem statických motorek, teambuildingové akce, termíny okruhových jízd a další věci, související s obchodem. Pavel jezdí na každou akci zážitkových jízd, kde se stará o plynulý chod zázemí v boxu.

Jana Natálie Stříbrná

Jane alias neřízená střela. Primárně se u nás v Legendách stará o marketing, grafiku, sociální sítě a tvorbu videí. Ale jako vášnivou autíčkářku ji občas potkáte na závodní dráze! Autům se věnuje od dětství a mimo okruhy se zajímá i o stavbu tuningových aut.

David Abraham

Motorkám a autům se věnuji od 14 let. Jawa Stadion, Mustang, později Trabant, Škoda 110, VW Golf II Blue edition, to byly mé začátky. Později došlo na splněné sny – Ford Sierra XR4i, Opel Speedster, Mitsubishi EVO IX FQ400, Vette C6 Black edition, NIssan GT-R, Porsche Turbo S cabrio, 4 místné 12 válcové Ferrari F456M a vrcholem byla Ultima GTR s výkonem 720 koní a hmotností 900 kg.
Pro zvládnutí těchto aut jsme s Klubem sportovních aut trénovali na evropských okruzích s profesionálními trenéry a piloty. Výsledkem byla vítězství např. v 6 a 12 hod. závodech LeBrno, šampionátu sprintů na 1/4 míle a mnoho dalších. Miluji jízdu bokem v zasněžených Alpách.
Rád budu Vaším osobním instruktorem a užijeme si každý kilometr!

AKTUÁLNĚ NA BLOGU